Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрешен (студен) проблем...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
    Всички диагностични програми започват с изречението: -Разкачетете куплунга ,проверете връзките, ако има нагар почистете........
    99 процента от проблемите идват от не-коректна връзка.
    Особенно при коли купени от Италия където климата е влажен.......
    Таман това планирам да свърша в близките дни
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

    Comment


    • #17
      е добре,колата идва от италия януари месец.... и в двете държави през този сезон е влажно,да не казвам че в бг си е направо мокро....и колата не прави така.... цяла пролет, лято есен и зима после пак не прави така.... и сега от около 2 месеца - честитка..... Ммммм?
      '97 155 1.8 16V
      GMC YUKON DENALI 5.7 V8
      the cost of living is dying...everybody pays...
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
        невярвам да има връзка с катализатора... моята беше без като я земах...
        A сонда имаш ли?? Сондата е закрепена на входната тръба на катализатора .
        Спордед мен е от сонда. И аз го имах този проблем , но само при студено.През лятото и при топло време няма проблем. така и н го разреших .При студено време я оставях да поработи 2-3 мин на място.
        Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
        Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kris11 Покажи съобщение
          A сонда имаш ли?? Сондата е закрепена на входната тръба на катализатора .
          Спордед мен е от сонда. И аз го имах този проблем , но само при студено.През лятото и при топло време няма проблем. така и н го разреших .При студено време я оставях да поработи 2-3 мин на място.
          имам сонда, и мисля да я сменям.... дано да е от това...
          '97 155 1.8 16V
          GMC YUKON DENALI 5.7 V8
          the cost of living is dying...everybody pays...
          sigpic

          Comment


          • #20
            Профилактика му е майката....
            ...а когато нестава си трябва добър доктор
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #21
              И аз имах абсолютно същият проблем , който не се оправи след сменянето на кабели ,свещи , почистване на дюзите , замерване на налягането на бензина , сменяне на температурен датчик и кво ли не. И накрая не знам дали е случайност но след зареждането на бензин и се оправи , а старият бензин уж беше хубав 100октана от Еко...
              Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
              Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
              Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
                имам сонда, и мисля да я сменям.... дано да е от това...
                Не е от това. Доказано. Няма логика да се оправя след некомпетентно разбутване на кабеляците, ако е сонда.
                Но аз лично съм много амбициран да реша тоя проблем. Засега съм стигнал до извода, че пряко се влияе от температурата и от "тоците". Къде ли е връзката?
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Не е от това. Доказано. Няма логика да се оправя след некомпетентно разбутване на кабеляците, ако е сонда.
                  Но аз лично съм много амбициран да реша тоя проблем. Засега съм стигнал до извода, че пряко се влияе от температурата и от "тоците". Къде ли е връзката?
                  някпой шибан датчик най-вероятно.....
                  '97 155 1.8 16V
                  GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                  the cost of living is dying...everybody pays...
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                    Не е от това. Доказано. Няма логика да се оправя след некомпетентно разбутване на кабеляците, ако е сонда.
                    Но аз лично съм много амбициран да реша тоя проблем. Засега съм стигнал до извода, че пряко се влияе от температурата и от "тоците". Къде ли е връзката?
                    Без да съм компетентен, само ще отбележа ,че твоите кабели не са баш като оригиналните.
                    2. различните кабели и лули имат различно съпротивление което се влиае и от температурата.
                    3.В дебитомера има термо резистор които определя спрямо плътноста и температурата на входящия въздух - времето на впръскване на дюзите.
                    4. Проблема при теб е от некоректни връзки и няма нищо общо с всичко изброено.
                    5.Не търсете под вола теле!
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Grim Покажи съобщение
                      е добре,колата идва от италия януари месец.... и в двете държави през този сезон е влажно,да не казвам че в бг си е направо мокро....и колата не прави така.... цяла пролет, лято есен и зима после пак не прави така.... и сега от около 2 месеца - честитка..... Ммммм?
                      Все някой ден се стига до там...независимо от къде е колата....
                      нали не караме две годишни коли да се оповаваме на някаква гаранция!!!!
                      Едно нещо ще кажа:...електрониката на старите коли е много по здрава от тази на новите....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #26
                        sled pregled problema e ustanowen-debitomer i poprawen stypkow motor.... sega kolata ne se zadyhwa sutrin,trygwa si normalno kakto predi,kato q pokaram izwestno wreme shte ustanowq ima li drugi "simptomi za lechenie".... golqmo MERSI na LISAN SERVICE
                        '97 155 1.8 16V
                        GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                        the cost of living is dying...everybody pays...
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          За много години колеги . Нов съм във форума и искам да споделя нещто по въпроса. Имама 155-ца 1.8 8 клапана. Колата си я купих с проблем -студен старт , припуква в колекторите , гасне , не върви като студена , а пък като загре около 90 градуса почва да не върви. И от тук се почна сагата : свещи , кабели , дюзи , Темп. датчик ,компресия/на топло ,на студено/ и какво ли още не . Голяма мъка , но колата не се оправи . А също така обтягане на верига и пак неще . Наложи се сваля да скоростите за ремонт . Та ги свалих барабар с мотора , тогава едно приятелче вика - имам тука и двете вериги ,артисаха ми шо не ги смениш така и така мотора е долу . И о чудо мотора се оправи . Не вярвах на очите си . Та така . Малко дълго стана сори .Извода е да не се пренебрегва тая верига за 8 клапановите мотори , а пък в мануала пише - на 120 хил.км. веригата да се смени . Успех
                          LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
                          LANCIA THEMA 2.0 8V
                          ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
                          ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от cobra_11 Покажи съобщение
                            За много години колеги . Нов съм във форума и искам да споделя нещто по въпроса. Имама 155-ца 1.8 8 клапана. Колата си я купих с проблем -студен старт , припуква в колекторите , гасне , не върви като студена , а пък като загре около 90 градуса почва да не върви. И от тук се почна сагата : свещи , кабели , дюзи , Темп. датчик ,компресия/на топло ,на студено/ и какво ли още не . Голяма мъка , но колата не се оправи . А също така обтягане на верига и пак неще . Наложи се сваля да скоростите за ремонт . Та ги свалих барабар с мотора , тогава едно приятелче вика - имам тука и двете вериги ,артисаха ми шо не ги смениш така и така мотора е долу . И о чудо мотора се оправи . Не вярвах на очите си . Та така . Малко дълго стана сори .Извода е да не се пренебрегва тая верига за 8 клапановите мотори , а пък в мануала пише - на 120 хил.км. веригата да се смени . Успех
                            тая магия с веригата вероятно е била от грешно зацепване... има си белези - сега моята като я разглобявахме беше перфектно на белезите. Колкото и да се разтяга веригата, не може да докараш такъв проблем от нея, просто после като сте я сменили сте зацепили новата както си трябва.
                            Другото което може да го предизвиква е вариатора да е блокирал, но ми се струва че от него няма да е толкова силен ефекта...


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #29
                              Ура, другари, при мен проблемът се оправи. Оказа се, че един комутатор е бил извън строя.А, и друго - оказа се, че вариаторът е бил изключен. Освен това всички релета са напръскани с контактен спрей, клемите на акумулатора са смазани и колата върви прекрасно.
                              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Ура, другари, при мен проблемът се оправи. Оказа се, че един комутатор е бил извън строя.А, и друго - оказа се, че вариаторът е бил изключен. Освен това всички релета са напръскани с контактен спрей, клемите на акумулатора са смазани и колата върви прекрасно.
                                я разкажи откъде е бил изключен вариатора - клемите на клапана или нещо друго някъде другаде?


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X